Шановні колеги! Вітаю! Сьогодні ми з вами розглянемо різноманітні методики активного навчання дорослих, що можна використати під час розгляду Теми1 та Теми 5 Модуля 1. Тож почнемо. Успіхів нам!
Вітаю всіх тренерів! Бажаю приємного навчання сьогодні! Очікую від тренінгу узагальнення та систематизації знань про сервіси web 2.0 (у тому числі й блоги), визначення методики викладання цієї теми майбутнім користувачам.
Сподіваюсь отримати теоретичні знання та практичні поради щодо проведення тренінгових занять, а також набути навичок щодо проведення тренінгів саме з сільськими бібліотекарями з освоєння ними основ комп`ютерної грамоти.
Доброго дня! Багато чула про 2.0,про блоги, однак безпосередньо з блогами не працювала...сподіваюсь ознайомитись з цим сервісом ближче. Також мене зацікавив регламент...нові форми і методики теж знадобляться в подальшій роботі. Дякую!
Больше узнать о сервисах web 2.0. Получить методические рекомендации по работе с блогами и по обучению этой работе других. Получить презентации, которые можно забрать с собой и использовать в дальнейшей работе.
Програма-мінімум для початкового рівня вивчення основ Інтерету
1. Поняття мережі. Пояснити на прикладах. 2. Локальні и глобальні мережі. Пояснити відмінності на прикладах. 3. Інтернет як глобальна мережа. Що таке Інтернет? Звідки в Інтернеті береться інформація? Як її отримати? Поняття клієнт – сервер. Пояснити на прикладі бібліотека-філіал-ЦБС-ОУНБ…. 4. Протоколи передачі даних в Інтернет. (На прикладі електричних чайників з Європи і перехідників до української розетки). 5. Поняття ІР адреси. На прикладі поштової адреси людини. 6. Роль і місце мережі в сучасному суспільстві; у професійній діяльності бібліотекарів; 7. Правові та етичні норми Інтернет. 8. Історія Інтернет 8.1 Виникнення проекту та його цільове призначення; 8.2 Розвиток проекту. 9. Інші комп'ютерні мережі: спеціалізовані тощо.
ПЛАН 1. Інтернет як глобальна комп'ютерна мережа. Визначення поняття «Інтернет» 2. Історія (ARPANet) 3. Характеристика світового інформаційного простору, інші комп'ютерні мережі. 4. Структура Інтернет (короткий огляд). • Протоколи. • Хостинг. • Домен. • Провайдери • Трафік. • Ір адрес 5. Сервіси Інтернет (Веб, електронна пошта, блоги) 6. Правові та етичні норми Інтернету. Поняття НЕТИКЕТ. 7. Роль і місце Інтернет в удосконаленні та розвитку сучасного суспільства. Український сегмент Інтернет 8. Субкультура мережі Інтернет 9. Цензура в мережі Інтернет
Тема 5. Web-дизайн, Веб 2.0 (блоги): загальні поняття програма-мінімум 1. Поняття веб-сайту, веб-сторінки. 2. Цілі створення ресурсу; визначення цільової аудиторії; значення контенту (змісту); вимоги до змісту; питання етики, плагіату та авторських прав. 3. Характеристика основних способів створення веб-сторінок (в залежності від аудиторії: від створення макету сторінки за допомогою MSWord до FrontPage…) ; 4. Що таке веб 2.0? (пояснити на прикладах) 5. Блоги: створення та використання у роботі. 6. Інші сервіси веб 2.0, їх призначення, можливість використання у професійній діяльності (приклади).
Дізнатися більше про методику викладання теми Веб 2.0 та теми блоги.
ОтветитьУдалитьХочется узнать, как создать блог, как его наполнять, как его размещать на собственном сайте
ОтветитьУдалитьПолучить от занятий наиболльшее количество нужной для работы информации и знаний.
ОтветитьУдалитьм Ріне
ОтветитьУдалитьотримання нових знань
вровадження знань в бібліотечну практичну діяльність та особистий розвиток
Навчитися створювати блоги, працювати з ними. Робити правильний підбір інформації як за змістом так і по об'єму. Навчитись оптимізації інформації.
ОтветитьУдалитьЯ маю велике бажання навчитися всьому що нам викладають, та далі використовувати свої знання в подальшій роботі.
ОтветитьУдалитьПрезентацию по созданию и работе с блогом, а также методические рекомендации с собой
ОтветитьУдалитьВітаю всіх тренерів! Бажаю приємного навчання сьогодні!
ОтветитьУдалитьОчікую від тренінгу узагальнення та систематизації знань про сервіси web 2.0 (у тому числі й блоги), визначення методики викладання цієї теми майбутнім користувачам.
:)) Оксана. Херсон.
Сподіваюсь отримати теоретичні знання та практичні поради щодо проведення тренінгових занять, а також набути навичок щодо проведення тренінгів саме з сільськими бібліотекарями з освоєння ними основ комп`ютерної грамоти.
ОтветитьУдалитьУзнать о создании блога, его наполнения, как работают блоги
ОтветитьУдалитьДоброго дня! Багато чула про 2.0,про блоги, однак безпосередньо з блогами не працювала...сподіваюсь ознайомитись з цим сервісом ближче. Також мене зацікавив регламент...нові форми і методики теж знадобляться в подальшій роботі. Дякую!
ОтветитьУдалитьБольше узнать о сервисах web 2.0.
ОтветитьУдалитьПолучить методические рекомендации по работе с блогами и по обучению этой работе других.
Получить презентации, которые можно забрать с собой и использовать в дальнейшей работе.
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалитьПрограма-мінімум
ОтветитьУдалитьдля початкового рівня вивчення основ Інтерету
1. Поняття мережі. Пояснити на прикладах.
2. Локальні и глобальні мережі. Пояснити відмінності на прикладах.
3. Інтернет як глобальна мережа. Що таке Інтернет? Звідки в Інтернеті береться інформація? Як її отримати? Поняття клієнт – сервер. Пояснити на прикладі бібліотека-філіал-ЦБС-ОУНБ….
4. Протоколи передачі даних в Інтернет. (На прикладі електричних чайників з Європи і перехідників до української розетки).
5. Поняття ІР адреси. На прикладі поштової адреси людини.
6. Роль і місце мережі в сучасному суспільстві; у професійній діяльності бібліотекарів;
7. Правові та етичні норми Інтернет.
8. Історія Інтернет
8.1 Виникнення проекту та його цільове призначення;
8.2 Розвиток проекту.
9. Інші комп'ютерні мережі: спеціалізовані тощо.
ПЛАН
ОтветитьУдалить1. Інтернет як глобальна комп'ютерна мережа. Визначення поняття «Інтернет»
2. Історія (ARPANet)
3. Характеристика світового інформаційного простору, інші комп'ютерні мережі.
4. Структура Інтернет (короткий огляд).
• Протоколи.
• Хостинг.
• Домен.
• Провайдери
• Трафік.
• Ір адрес
5. Сервіси Інтернет (Веб, електронна пошта, блоги)
6. Правові та етичні норми Інтернету. Поняття НЕТИКЕТ.
7. Роль і місце Інтернет в удосконаленні та розвитку сучасного суспільства. Український сегмент Інтернет
8. Субкультура мережі Інтернет
9. Цензура в мережі Інтернет
Тема 5. Web-дизайн, Веб 2.0 (блоги): загальні поняття
ОтветитьУдалитьпрограма-мінімум
1. Поняття веб-сайту, веб-сторінки.
2. Цілі створення ресурсу; визначення цільової аудиторії; значення контенту (змісту); вимоги до змісту; питання етики, плагіату та авторських прав.
3. Характеристика основних способів створення веб-сторінок (в залежності від аудиторії: від створення макету сторінки за допомогою MSWord до FrontPage…) ;
4. Що таке веб 2.0? (пояснити на прикладах)
5. Блоги: створення та використання у роботі.
6. Інші сервіси веб 2.0, їх призначення, можливість використання у професійній діяльності (приклади).