четверг, 4 февраля 2010 г.

Навчальна група 4.02.10

Шановні колеги!
Вітаю!
Сьогодні ми з вами розглянемо різноманітні методики активного навчання дорослих, що можна використати під час розгляду Теми1 та Теми 5 Модуля 1. Тож почнемо.
Успіхів нам!

16 комментариев:

  1. Дізнатися більше про методику викладання теми Веб 2.0 та теми блоги.

    ОтветитьУдалить
  2. Хочется узнать, как создать блог, как его наполнять, как его размещать на собственном сайте

    ОтветитьУдалить
  3. Получить от занятий наиболльшее количество нужной для работы информации и знаний.

    ОтветитьУдалить
  4. м Ріне
    отримання нових знань
    вровадження знань в бібліотечну практичну діяльність та особистий розвиток

    ОтветитьУдалить
  5. Навчитися створювати блоги, працювати з ними. Робити правильний підбір інформації як за змістом так і по об'єму. Навчитись оптимізації інформації.

    ОтветитьУдалить
  6. Я маю велике бажання навчитися всьому що нам викладають, та далі використовувати свої знання в подальшій роботі.

    ОтветитьУдалить
  7. Презентацию по созданию и работе с блогом, а также методические рекомендации с собой

    ОтветитьУдалить
  8. Вітаю всіх тренерів! Бажаю приємного навчання сьогодні!
    Очікую від тренінгу узагальнення та систематизації знань про сервіси web 2.0 (у тому числі й блоги), визначення методики викладання цієї теми майбутнім користувачам.

    :)) Оксана. Херсон.

    ОтветитьУдалить
  9. Сподіваюсь отримати теоретичні знання та практичні поради щодо проведення тренінгових занять, а також набути навичок щодо проведення тренінгів саме з сільськими бібліотекарями з освоєння ними основ комп`ютерної грамоти.

    ОтветитьУдалить
  10. Узнать о создании блога, его наполнения, как работают блоги

    ОтветитьУдалить
  11. Доброго дня! Багато чула про 2.0,про блоги, однак безпосередньо з блогами не працювала...сподіваюсь ознайомитись з цим сервісом ближче. Також мене зацікавив регламент...нові форми і методики теж знадобляться в подальшій роботі. Дякую!

    ОтветитьУдалить
  12. Больше узнать о сервисах web 2.0.
    Получить методические рекомендации по работе с блогами и по обучению этой работе других.
    Получить презентации, которые можно забрать с собой и использовать в дальнейшей работе.

    ОтветитьУдалить
  13. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить
  14. Програма-мінімум
    для початкового рівня вивчення основ Інтерету

    1. Поняття мережі. Пояснити на прикладах.
    2. Локальні и глобальні мережі. Пояснити відмінності на прикладах.
    3. Інтернет як глобальна мережа. Що таке Інтернет? Звідки в Інтернеті береться інформація? Як її отримати? Поняття клієнт – сервер. Пояснити на прикладі бібліотека-філіал-ЦБС-ОУНБ….
    4. Протоколи передачі даних в Інтернет. (На прикладі електричних чайників з Європи і перехідників до української розетки).
    5. Поняття ІР адреси. На прикладі поштової адреси людини.
    6. Роль і місце мережі в сучасному суспільстві; у професійній діяльності бібліотекарів;
    7. Правові та етичні норми Інтернет.
    8. Історія Інтернет
    8.1 Виникнення проекту та його цільове призначення;
    8.2 Розвиток проекту.
    9. Інші комп'ютерні мережі: спеціалізовані тощо.

    ОтветитьУдалить
  15. ПЛАН
    1. Інтернет як глобальна комп'ютерна мережа. Визначення поняття «Інтернет»
    2. Історія (ARPANet)
    3. Характеристика світового інформаційного простору, інші комп'ютерні мережі.
    4. Структура Інтернет (короткий огляд).
    • Протоколи.
    • Хостинг.
    • Домен.
    • Провайдери
    • Трафік.
    • Ір адрес
    5. Сервіси Інтернет (Веб, електронна пошта, блоги)
    6. Правові та етичні норми Інтернету. Поняття НЕТИКЕТ.
    7. Роль і місце Інтернет в удосконаленні та розвитку сучасного суспільства. Український сегмент Інтернет
    8. Субкультура мережі Інтернет
    9. Цензура в мережі Інтернет

    ОтветитьУдалить
  16. Тема 5. Web-дизайн, Веб 2.0 (блоги): загальні поняття
    програма-мінімум
    1. Поняття веб-сайту, веб-сторінки.
    2. Цілі створення ресурсу; визначення цільової аудиторії; значення контенту (змісту); вимоги до змісту; питання етики, плагіату та авторських прав.
    3. Характеристика основних способів створення веб-сторінок (в залежності від аудиторії: від створення макету сторінки за допомогою MSWord до FrontPage…) ;
    4. Що таке веб 2.0? (пояснити на прикладах)
    5. Блоги: створення та використання у роботі.
    6. Інші сервіси веб 2.0, їх призначення, можливість використання у професійній діяльності (приклади).

    ОтветитьУдалить