четверг, 4 февраля 2010 г.

Обговорення Теми 1 Розділу 2 в групах

Шановні колеги!
Уявіть, будь ласка, що Ви прийшли працювати з аудиторією, яка вперше чує про мережу Інтернет. Ознайомтеся з запропонованим навчальним планом, обговоріть його в своїй міні-групі і запропонуйте програму-мінімум, згідно з якою Ви будете працювати.

Пропоную обговорити програми з учасникам інших груп і записати результати колективної роботи в коментарях.

7 комментариев:

  1. PS На обговорення в межах своєї групи ви маєте 15 хвилин.

    ОтветитьУдалить
  2. Нульовий рівень
    1. Поняття локальної мережі
    2. Поняття Глобальної мережі
    3. Історія створення мережі Інтернет
    4. Структура мережі Інтернет
    - Загальні поняття про технічні засоби забезпечення мереж
    - Вузли комутації
    - Загальне поняття протоколів передачі даних
    - IP-адреса
    5. Роль мережі Інтернет її можливості, правові та етичні норми Інтернет

    ОтветитьУдалить
  3. Загальний план проведення навчання "Інтернет"
    1. Загальні поняття мережі
    2. Локальна мережа. Глобальна мережа
    3. Інтернет як глобальна мережа. Історія Інтернету
    4. Інші комп'ютерні мережі
    5. Структура Інтернету (хостінг, домен, ip-адреса, провайдер, протокол)
    6. Правові та етичні норми
    7. Роль Інтернету в сучасному суспільстві
    Роздати роздрукований матеріал

    ОтветитьУдалить
  4. План
    1.Програма Веб 2.0. Загальна характеристика, сервісні можливості для користувачів Інтернету.
    2.Блоги (віртуальні щоденники): значення, еволюція, сервісні можливості.
    3.Блоги як важлива складова бібліотечних веб-сайтів. Практичне заняття.
    4.Віртуальні співтовариства. Зв’язок з іншими блогами.
    5.Web-дизайн: базові поняття. Поняття веб-сайту, веб-сторінки, веб-графіки.
    6.Мова HTML: основні поняття, гіпертекст, гіпертекстові посилання, теги тощо.
    7.Спеціальні програмні засоби web-дизайну: характеристика, мультимедійні засоби.
    8.Створення веб-сторінок (або документів HTML).
    9.Eтикет (питання етики та плагіату). Авторське право.

    ОтветитьУдалить
  5. Тема 5. Web-дизайн, Веб 2.0 (блоги): загальні поняття
    програма-мінімум
    1. Поняття веб-сайту, веб-сторінки.
    2. Цілі створення ресурсу; визначення цільової аудиторії; значення контенту (змісту); вимоги до змісту; питання етики, плагіату та авторських прав.
    3. Характеристика основних способів створення веб-сторінок (в залежності від аудиторії: від створення макету сторінки за допомогою MSWord до FrontPage…) ;
    4. Що таке веб 2.0? (пояснити на прикладах)
    5. Блоги: створення та використання у роботі.
    6. Інші сервіси веб 2.0, їх призначення, можливість використання у професійній діяльності (приклади).

    ОтветитьУдалить
  6. Програма-мінімум
    для початкового рівня вивчення основ Інтерету

    1. Поняття мережі. Пояснити на прикладах.
    2. Локальні и глобальні мережі. Пояснити відмінності на прикладах.
    3. Інтернет як глобальна мережа. Що таке Інтернет? Звідки в Інтернеті береться інформація? Як її отримати? Поняття клієнт – сервер. Пояснити на прикладі бібліотека-філіал-ЦБС-ОУНБ….
    4. Протоколи передачі даних в Інтернет. (На прикладі електричних чайників з Європи і перехідників до української розетки).
    5. Поняття ІР адреси. На прикладі поштової адреси людини.
    6. Роль і місце мережі в сучасному суспільстві; у професійній діяльності бібліотекарів;
    7. Правові та етичні норми Інтернет.
    8. Історія Інтернет
    8.1 Виникнення проекту та його цільове призначення;
    8.2 Розвиток проекту.
    9. Інші комп'ютерні мережі: спеціалізовані тощо.

    ОтветитьУдалить
  7. ПЛАН
    1. Інтернет як глобальна комп'ютерна мережа. Визначення поняття «Інтернет»
    2. Історія (ARPANet)
    3. Характеристика світового інформаційного простору, інші комп'ютерні мережі.
    4. Структура Інтернет (короткий огляд).
    • Протоколи.
    • Хостинг.
    • Домен.
    • Провайдери
    • Трафік.
    • Ір адрес
    5. Сервіси Інтернет (Веб, електронна пошта, блоги)
    6. Правові та етичні норми Інтернету. Поняття НЕТИКЕТ.
    7. Роль і місце Інтернет в удосконаленні та розвитку сучасного суспільства. Український сегмент Інтернет
    8. Субкультура мережі Інтернет
    9. Цензура в мережі Інтернет

    ОтветитьУдалить